Lp. |
imię i nazwisko doktora |
Tytuł pracy doktorskiej |
Promocja |
1 |
dr Aneta Borkowska, UMCS |
Dyskurs narracyjny dzieci dyslektycznych |
1995 (habilitacja 2010) |
2 |
dr Bożena Wszeborowska –Lipińska UG |
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu a funkcje poznawcze, osobowość i edukacja młodzieży |
1996 |
3 |
dr Urszula Oszwa UMCS |
Sprawność językowa w zakresie posługiwania się konstrukcjami przyimkowymi u dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu |
1998 (habilitacja 2010) |
4 |
dr Lucyna Bobkowicz- UG |
Stopień autyzmu a poziom i profil rozwoju psychoruchowego w przebiegu rehabilitacji |
1999 |
5 |
dr Małgorzata Lipowska |
Profil rozwoju kompetencji fonologicznej dzieci w wieku przedszkolnym |
2000 (habilitacja 2012) |
6 |
dr Dorota Kalka, UG/SWPS |
Weryfikacja predyktywnej wartości wczesnej diagnozy ryzyka dysleksji |
2001 |
7 |
dr Celestyna Grzywniak, AP Kraków |
Badania nad wpływem ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej G. i P. Dennisonów na rozwój funkcji wzrokowo – przestrzennych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. |
2003 |
8 |
dr Dorota Bronk UG |
Skuteczność Metody Dobrego Startu we wczesnej edukacji.Badania nad uczeniem się czytania i pisania w klasie ,,0’’ |
2004 |
9 |
dr Irena Sorokosz Elbląg |
Osobowościowe uwarunkowania wyboru strategii radzenia sobie ze stresem u młodzieży ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu |
2004 |
10 |
dr Jacek Kozłowski |
Wpływ operacji motywujących na zachowania niepożądane u osób z zaburzeniami rozwojowymi |
2005 |
11 |
dr Anna Budzińska |
Dynamika rozwoju komunikacji werbalnej dzieci z autyzmem poddanych terapii behawioralnej. Badania longitudinalne |
2006 - |
12 |
dr Małgorzata Półtorak AP w Rzeszowie |
Prognozowanie umiejętności szkolnych uczniów w okresie edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań Międzynarodowym Testem Dysleksji |
2007 |
13 |
dr Magdalena Chrzan- UG |
Czynniki ochronne i czynniki ryzyka w rozwoju przedwcześnie urodzonych dzieci |
2007 - |
14 |
dr Paulina Petrus |
Przyswajanie języków o różnym stopniu transparentności a sprawność czytania dzieci w wieku wczesnoszkolnym |
2009 - |
15 |
dr Magdalena Giers |
Funkcjonowanie poznawcze i społeczno- |
2009 - |
16 |
dr Olga Pelc- |
Dojrzałość do nauki czytania i pisania – wczesne uwarunkowania poznawcze |
2010 |
17 |
dr Marta Łockiewicz |
Zasoby psychologiczne osób dorosłych z dysleksją. Analiza wybranych aspektów funkcjonowania poznawczego i społecznego |
2010 - |
18 |
dr Monika Zielińska |
Redukowanie zachowań niepożądanych u dzieci w wieku szkolnym |
2010 - |
19 |
dr Anna Jankowska |
Funkcjonowanie poznawcze i psychospołeczne uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna |
2011 - |
20 |
dr Edyta Sinacka- |
Charakterystyka wybranych determinantów niedostosowania społecznego i możliwości psychokorekcji za pomocą programu Zarządzanie Ograniczeniami |
2011 |
21 |
dr Urszula Sajewicz- |
Jakość życia dorosłych osób z dysleksją |
2012 |
22 |
dr Ewa Bogdanowicz |
Edukacyjne i terapeutyczne walory metody rytmiki Emila Jaques- |
2012 |
23 |
dr Bartosz M. Radtke |
Udział funkcji wzrokowo- |
2015 - |
24 |
dr Martyna Jaskulska |
Difficulties of Polish students with dyslexia and dysorthography in learning correct English spelling. Trudności polskich uczniów z dysleksją i dysortografią w nauce poprawnej pisowni angielskiej. |
2016 - |
25 |
dr Danuta Piórkowska- |
Kompetencja metajęzykowa a komunikacja w pisaniu |
2020 |