Szkolenie Rady Pedagogicznej
Temat: „ TRUDNOŚCI SZKOLNE UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ. DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH DO ICH MOŻLIWOŚCI PERCEPCYJNYCH NA WSZYSTKICH PRZEDMIOTACH SZKOLNYCH.”
Prowadząca: mgr VIOLETTA PIASECKA - Przewodnicząca Gdańskiego Oddziału nr70 Polskiego Towarzystwa Dysleksji, pedagog-terapeuta, doradca zawodowy, oligofrenopedagog - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr5 w Gdańsku, nauczyciel terapii pedagogicznej - Szkoła Podstawowa nr24 w Gdańsku
Czas trwania – 5 godzin dydaktycznych
- Uzyskanie przez szkołę/placówkę certyfikatu przeszkolenia Rady Pedagogicznej w zakresie pracy z uczniem z dysleksją
- Dla każdego uczestnika uzyskanie zaświadczenia o odbyciu szkolenia
- Przekazanie szkole/ placówce zestawu autorskich materiałów ze wskazaniami do pracy z uczniem dyslektycznym
Orientacyjny plan szkolenia:
- Usystematyzowanie wiedzy na temat dysleksji w świetle aktualnych aktów prawnych i najnowszych publikacji;
- Rozpoznawanie symptomów dysleksji;
- Analiza opinii psychologiczno-pedagogicznej;
- Rodzaje trudności spowodowane dysleksją na różnych przedmiotach szkolnych;
- Podsumowanie praw i obowiązków uczniów z dysleksją oraz ich rodziców i nauczycieli;
- Poznanie sposobów dostosowywania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych ucznia, u którego stwierdzono specyficzne trudności w uczeniu się.
Szkolenia są odpłatne. Zamówienia i szczegółowe informacje:
58 341 06 97
ptd@ptd.edu.pl
Pozostałe tematy szkoleń rady pedagogicznej:
☛ SKLEP INTERNETOWY PTD

Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2014 r. Dz. U. Poz. 1182 ze zm.) informujemy, że:
Administratorem Danych jest Polskie Towarzystwo Dysleksji, al. Legionów 11, 80-441 Gdańsk.
Celem zbierania danych jest realizacja niniejszej formy doskonalenia.
Nie przekazujemy danych osobowych odbiorcom.
Każda osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.