Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Strona główna     O nas     Co robimy     Kontakt     FAQ

Warunki przyznawania Patronatu Honorowego przez

Polskie Towarzystwo Dysleksji:


    O Patronat Honorowy PTD można wystąpić najpóźniej na 60 dni przed wydarzeniem.

    Wniosek o przyznanie Patronatu Honorowego może zostać przesłany pocztą tradycyjną, faxem lub e-mailem.

    Wniosek ten powinien zawierać:


    - dane organizatora,

    - datę i nazwę wydarzenia,

    - skrócony opis wydarzenia i jego cele,

    - dokładny program.


Warunkiem przyznania Patronatu Honorowego jest:


    - zgodność treści wydarzenia z celami statutowymi PTD,

    - akceptacja poprawnie wypełnionego wniosku przez Zarząd stowarzyszenia,

    - zamieszczenie na stronie/w materiałach informacji przesłanej przez PTD dotyczącej działalności stowarzyszenia,

    - przesłanie w ciągu 30 dni sprawozdania z wydarzenia opatrzonego minimum dwiema fotografiami do zamieszczenia        na stronie internetowej/facebooku PTD.


Przedsięwzięcia komercyjne mogą zostać objęte Patronatem po uiszczeniu stosownej opłaty na rachunek bankowy PTD. Wysokość opłaty ustala się indywidualnie.

Wnioskodawca/wnioskodawczyni lub co najmniej jedna osoba z zespołu powinna być członkiem PTD z opłaconą bieżącą składką.

PARTNERZY Mail: ptd@ptd.edu.pl