Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
PROGRAM KURSU
BLOKI TEMATYCZNE (MODUŁY) do wyboru przez uczestnika:
MODUŁ 1. Specyficzne zaburzenia w uczeniu się (dysleksja rozwojowa, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia) -
MODUŁ 2. Diagnoza psychologiczna dysleksji rozwojowej (lub specyficznych trudności w uczeniu się)
MODUŁ 3. Diagnoza pedagogiczna specyficznych zaburzeń w uczeniu się i diagnoza nauczycielska
MODUŁ 4. Wspomaganie rozwoju psychomotorycznego dzieci w wieku przedszkolnym (przygotowujących się do szkoły).
MODUŁ 5. Wspomaganie rozwoju psychomotorycznego uczniów w wieku młodszym szkolnym. Terapia pedagogiczna uczniów młodszych z ryzyka dysleksji i ryzyka dysgrafii (na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, kl. 1-
MODUŁ 6. Wspomaganie rozwoju psychomotorycznego uczniów w wieku młodszym szkolnym. Rozwijanie/Kształtowanie kompetencji matematycznych u uczniów młodszych (na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, kl. 1-
MODUŁ 7. Podstawy rozpoznawania i różnicowania zaburzeń w uczeniu się. Terapia uczniów starszych ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się-
MODUŁ 8. Podstawy rozpoznawania i różnicowania zaburzeń w uczeniu się. Terapia uczniów starszych ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się matematyki (kl. 4-
MODUŁ 9. Podstawy rozpoznawania i różnicowania zaburzeń w uczeniu się. Terapia uczniów starszych z dysleksją rozwojową w szkole ponadpodstawowej.
MODUŁ 10. Diagnoza i terapia uczniów starszych z dyskalkulią w szkole ponadpodstawowej.
MODUŁ 11. Leworęczność i dysgrafia -
MODUŁ CERTYFIKUJĄCY. Warsztat pracy profesjonalisty -